.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس

سرمايه گذاري عراق در ميدان نفتي «فکه»؟!

فارس- در حالي که اختلاف ايران و عراق بر سر ميدان نفتي فکه حل نشده است يک مقام عراقي از نهايي شدن مذاکرات وزارت نفت اين کشور با شرکت چيني کنوک براي توسعه سه ميدان نفتي در استان ميسان خبر داد. استان ميسان با استان ايلام ايران هم مرز است و ميدان نفتي فکه در اين استان ميان دو کشور ايران و عراق مشترک است اما دو کشور هنوز نتوانسته اند در مورد آن به توافق برسند.

امان نامه براي 212 عنصر متواري سيستان و بلوچستان

مهر - مديرکل اطلاعات استان سيستان و بلوچستان و دبير کميسيون امان نامه استان اعلام کرد: پس از اعلام فراخوان تأمين در دهه مبارک فجر تاکنون بالغ بر 212 نفر از عناصر متواري مورد لطف و رأفت نظام اسلامي قرار گرفته و براي بيش از 110 نفر از آنها امان نامه صادر شده و به آغوش خانواده هايشان باز گشته اند و پرونده ساير متقاضيان تأمين نيز در دست بررسي است.

نوري زاده: ريگي به من قول داده بود ديگر سر نبرد!

پرچم - عليرضا نوري زاده مواجب بگير موساد که يکي از حاميان عبدالمالک ريگي به شمار مي آيد و بارها در سالهاي گذشته در برنامه هايش با ريگي مصاحبه تلفني انجام داده و او را مبارز خوانده بود، گفت: ريگي در اين اواخر به او قول داده بود که ديگر کسي را سر نبرد!

پاکستان: کارت شناسايي «ريگي» ساخته خود اوست

شبکه خبر - وزارت کشور پاکستان کارت شناسايي عبد المالک سرکرده گروهک تروريستي شرق ايران را جعلي و ساخته خود وي اعلام کرد. در کارت شناسايي جعلي، هويت اين تروريست(ريگي) با نام سعيد احمد فرزند غلام حيدر، و ساکن منطقه مند در بلوچستان پاکستان ثبت شده است.

لغو استيضاح بهبهاني

ايلنا - با پس گيري امضا نمايندگان اصولگرا، موضوع استيضاح حميد بهبهاني وزير راه منتفي شد.

حکم جاسبي براي معاون مشايي

فارس - جاسبي در حکمي محمدشريف ملک زاده را به عنوان عضو علي البدل هيأت تجديد نظر رسيدگي به تخلفات انتظامي اعضا هيأت علمي دانشگاه آزاد منصوب کرد. ملک زاده به تازگي در حکمي از سوي اسفنديار رحيم مشايي مسؤول دفتر رئيس جمهور به عنوان رئيس شوراي صيانت از حقوق شهروندي ايرانيان خارج از کشور منصوب شده است.

ادعاي همسر تاج زاده درباره انتخاب وزير زن

شبکه ايران - فخرالسادات محتشمي پور مدعي شده است که انتخاب وزير زن در دولت دهم، ژست تبليغاتي براي اجراي سياستهاي تبعيض آميز دولت و تحقير و توهين به زنان است.
فخرالسادات محتشمي پور، همسر مصطفي تاج زاده در يادداشتي که در سايت نوروز (سايت رسمي حزب مشارکت) منتشر کرده، مدعي شده است که دولت دهم، سياستهاي «زن ستيزانه» را در دستور کار خود قرار داده است!

جاسوسي فيس بوک در انتخابات عراق

فارس - شبکه اجتماعي فيس بوک که چندي پيش در انتخابات ايران بشدت فعال شده بود و پس از آنکه ماهيت جاسوسي آن براي آمريکا و رژيم صهيونيستي فاش شد، اين بار در آستانه انتخابات عراق، به سراغ اين کشور رفته است و اين کشور را جولانگاه خود کرده است.

الاخبار: ايران جاي مصر را گرفته است

ايرنا - روزنامه لبناني الاخبار در تحليلي به قلم سردبير اين روزنامه نوشت: بعد از رسوايي عربها در معاهده کمپ ديويد ايران جاي مصر را در رهبري جنگ مسلمانان با اسراييل پر کرده است.

4 متخلف اصلي دستياري در زندان

مهر - وزير بهداشت درباره دستگيري متخلفان آزمون دستياري سال 88 گفت: هفت نفر از سوي قوه قضاييه دستگير شده اند که در دادستاني تهران قرار دارند و چهار نفر از آنها که از سرشاخه هاي اصلي و افراد مؤثر در تخلفات هستند در زندان به سر مي برند.

تجمع تعدادي از دانشجويان روبروي مجلس

ايسنا - شماري از دانشجويان کارداني آموزشکده هاي فني حرفه اي پيش از ظهر روز چهارشنبه در اعتراض به آنچه حذف سهميه داوطلبان آزاد آزمون کارداني به کارشناسي و منتفي شدن ثبت نام کنکور کارداني پيوسته بيان مي کردند در برابر مجلس تجمع کردند.

فيلم ريگي ساخته مي شود

الف- طرح فيلمنامه، فيلم تلويزيوني نود دقيقه اي درخصوص ماجراي دستگيري مالک ريگي رئيس گروهک تروريستي موسوم به جندا...، در گروه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس مرکز سيما فيلم تصويب شد.

ريگي از هرمزگان تا تهران مثل بلبل حرف مي زد

مهر- سردار احمد رضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي شامگاه پنجشنبه در مراسم فيض بصيرت در مزار ابن بابويه قم با اشاره به فرود اجباري پرواز دبي - بيشکک در هرمزگان گفت: ريگي از هرمزگان تا تهران مانند بلبل حرف مي زد.

اطلاعات محرمانه در دبيرخانه آژانس محفوظ نمي ماند

شبکه ايران- سلطانيه، نماينده ايران در آژانس بين المللي اتمي در نشست فصلي شوراي حکام گفت: کارشناساني بيشتر از يک کشور دارنده تسليحات هسته اي بطور رايگان در دبيرخانه و در بخش پادمان مشغول کار هستند و به اطلاعات محرمانه دسترسي دارند. اين امري بي سابقه است که بايستي هرچه زودتر متوقف شود.
وي افزود: بسياري اوقات که ما مطالب محرمانه اي را در اختيار آژانس قرار مي دهيم، در چند ساعت سر از رسانه ها در مي آورند که اين تأسف بار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.